Hűtőmester

ipari és kereskedelmi hűtés szakmai blog

Hutomester

Miért fedjük be a nyitott hűtőket?

2 Hozzászólás

A vásárlók éppúgy láthatják az előnyeit a hűtők üvegajtós fedésének, mint az üzemeltető. Üzemeltetői oldalról egyértelműen tapasztalható egy 40-60%-os energia megtakarítás, amely segítségével a mai energia árak mellett a hűtők utólagos fedése, üvegezése 1-2 éven belül megtérül. A retrofit üveg hűtőajtók segítségével azonban nem csak az üzemeltető járhat jól!

A vásárlók az üvegajtók segítségével egységes képet kapnak a hűtőpultok, hűtőregálok kínálatáról, mindemellett az üvegajtók mögött védett térben tárolt élelmiszerek csomagolása higiénikusabb, hiszen kevesebbet érintkezik a környezeti hatásokkal. Az utólagos üvegajtós hűtőfedés mellett szól, hogy az ajtók nagyszerű promo reklámfelületek lehetnek, gondoljunk csak egy több ajtón átívelő  grandiózus üvegmatricára, vagy egy egyedi marketing akcióhoz biztosított üvegfelületre.

Sokszor elfeledett tény, hogy az üvegajtók segítségével – amellett, hogy az egyébként elszökő energiaveszteség nagy része megtakarítható – egy esetleges meghibásodás esetén az üvegajtós hűtő tovább tudja tartani a beállított hőfokot, megőrizve a tárolt áru frissességét.

Számtalan esetben ellenérzést kelt a kereskedő részéről a hűtők utólagos üvegajtós installációja, hiszen úgy gondolják, hogy az üvegajtók gátolják a termékek megszokott fogyását, mivel a vásárlónak még egy mozdulatot kell tenni, azaz az üvegajtót is nyitnia kell. Közvélemény kutatások igazolták, hogy a vásárlók számára az ajtó nyitás megszokott dolog, hiszen a háztartási hűtőknél ez magától értetődik, valamint az üvegajtók léte a modern vásárlókban pontosan a higiénia és energia megtakarítás pozitív érzését kelti.

Ezen felül az utólagos hűtőfedelek, üvegajtók felszerelhetők speciális fénycső világítással, amely fokozza a vásárlási élményt.

További információkat a hűtőbútorok utólagos üvegajtós fedéséről itt talál: Hűtőépítő.hu

Előző cikk

Több tonna romlott hús bukott le Szarvason

Következő cikk

Nyerj Apple iPod touch médialejátszót a Hűtőépítő Facebook játékán!

2 Hozzászolások

  1. Mindig más trend érvényesül a hűtéstechnikában, ha valakinek kell az áru az kinyitja az ajtót, mindenképp jobb megoldás az ajtó, jobban óvja a termékeket, és takarékosabb. Ennek ellenére még mindig sok multi a nyitott regálok kihelyezését tekinti eredményesebbnek (persze nem ők fizetik az energiaszámlát). És ugye ugyanez a helyzet a fagyasztóládáknál is!

  2. Hűtőmester

    A dilemmát az a téves marketing személet okozza, hogy az üvegajtós hűtőből a vásárló nem fogja kivenni a terméket. De mindannyian fogyasztók vagyunk, és valljuk be ez nem így működik a gyakorlatban- nekem például meg sem fordulna a fejemben, hogy az üvegajtók miatt nem veszem meg az adott áruházban amire szükségem van. Ez nem életszerű.

Minden vélemény számít!

Hűtőmester

ipari és kereskedelmi hűtés szakmai blog